CS TDi® bridge

De TDi bridge is uniek in zijn soort. De Transmitting Dynamic Information bridge is in eigen huis ontwikkeld om eenvoudig informatie over dynamische (over) belasting van de brug te meten, te registeren en door te sturen. De brug doet metingen van korte duur belasting veroorzaakt door passerende (te zware) voertuigen en voor lange duur belasting. De ingebouwde sensoren in het brugdek meten de belastingen, temperatuur en verkeersintensiteit. Temperatuurmetingen leveren een extra meetpunt op voor gladheidsbestrijding.

Metingen
– Korte en lange duur belastingen
– Temperatuur
– Verkeersintensiteit

Voordelen CS TDi® bridge
– Kostenbesparend
– Duurzaam
– Online beschikbaar
– Minder inspecties
– Melding bij overbelasting
– Informatie lange duur gebruik
– Risico beperking
– Temperatuur meting
– Metingen verkeersintensiteit

Melt Asfalt Procedé (anti-bevries)
Een veilige brug heeft een stroef en schoon wegdek. Bruggen zijn gevoelig voor sneeuwval, opvriezing, bevriezing en ijzel. Het MAP procedé zorgt dat het brugdek tot een temperatuur van -5⁰C vrijhoudt van bevriezing. Composite Structures heeft een unieke samenstelling van de slijtlaag ontwikkeld samen met een wegenbouwer. MAP® zorgt dat ijs, ijzel en sneeuw niet meer hechten aan het brugdek in een weersomstandigheid tot -5⁰C.
MAP® reduceert het aantal verkeersonveilige uren door gladheid tot bijna 90% !!!

CS TDI bridge met fiets

Voordelen MAP® Procedé
– Gladheidsbestrijding tot -5⁰C
– Verhoging verkeersveiligheid tot 90%
– Kostenbesparend strooien en zout
– CO2 gunstig
– Minder inspecties

Melt Asfalt Procedé Plus (dekverwarming)
Voor bevriezing van het brugdek bij strenge vorst tot -25⁰C heeft Composite Structures een geïntegreerd systeem ontwikkeld om de deklaag van de brug op te warmen. Dit systeem houdt het dek vrij van ijzel, ijs en sneeuw tot zeer lage temperaturen.

Voordelen MAP Plus® Procedé
– Gladheidsbestrijding tot -25⁰C
– Verhoging verkeersveiligheid tot 90%
– Kostenbesparend strooien en zout
– CO2 gunstig
– Minder inspecties